bloom99winx
84 Takipçi | 4 Takip
02 04 2011

İlkbahar Hakkında...

  İlkbaharda, güneşin ufuk üstünde kalma zamânı senelik ortalamadan başlayarak en büyük değerine erişir. Genel olarak hareketsiz olan bir kış devresinden sonra, bu devrede, bitkiler büyümeye başlar. Kuzey yarımkürede 21 Mart-22 Haziran arasında ve güney yarımkürede 23 Eylül-22 Aralık arasıdır. İlkbahar, bütün ağaçların, canlıların uyandığı bir mevsimdir. Senenin dört mevsiminin en sevimlilerindendir. Kış mevsimindeki soğuklardan çıkan insanlar tarafından, sevgi ile karşılanır. İlkbahar, hayâtın bir silkinişi ve uyanışıdır. İlkbaharda soğuk bir mevsimden, ılık bir hava içerisine girilmektedir. Bu esnâda geçişlere çok dikkat etmeli, kış giyeceklerini hemen çıkarıp atmamalı, yavaş yavaş vücut ısısını değiştirmeyecek şekilde elbiseler giyilmelidir. Hafif ve insanı sıkmayacak şekilde yün ve iplik karışımı elbiseler tercih edilmeli, mevsim hastalıklarına çok dikkat edilmelidir. Eskilerin ifâdesiyle “havaya göre değil, mevsime göre giyinmeli”dir. Devamı

02 04 2011

Çocuğun Karnesi Başkasınınki İle Karşılaştırılmamalı

GAZİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ PROF. DR. İŞERİ: -''AİLELER, ÇOCUKLARININ KARNELERİNİ BAŞKA ÇOCUKLARIN KARNELERİYLE KARŞILAŞTIRARAK, ÇOCUĞU 'TEMBEL, BAŞARISIZ, YETERSİZ' DİYE NİTELENDİREREK KENDİLERİNE OLAN GÜVENLERİNİ SARSMAMALIDIR'' -''ÇOCUĞUN BAŞARISIZLIĞI AİLE VE OKUL ORTAMIYLA BİRLİKTE BİR BÜTÜN OLARAK DEĞERLENDİRİLMELİDİR'' Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ana Bilim Dalı öğretim üyesi Prof. Dr. Elvan İşeri, ailelere, karnesinde zayıf bulunan çocuklarını başkalarıyla karşılaştırmamaları, ''tembel, başarısız, yetersiz'' diye nitelendirerek kendilerine olan güvenlerini sarsmamaları uyarısında bulundu.      İşeri, AA muhabirine yaptığı açıklamada, okulda bir dönem boyunca öğrenilen bilginin ölçülüp değerlendirilmesi sonucu elde edilen puan olan karnedeki notların, bir öğrencinin başarısı için tek ölçüt kabul edilmemesi gerektiğini bildirdi.      Notların, öğrencinin hayattaki başarısını değil, okulda yeterli çalışıp çalışmadığını gösterdiğini ifade eden İşeri, ailelere bu konuda daha duyarlı davranmaları önerisinde bulundu.      Başarısız notların öğrencide üzüntüye, bunun da çoğu zaman korkuya dönüşebildiğini vurgulayan İşeri, oysa çocukların özellikle ilkokulda kendini başarılı hissetmeye ihtiyacı bulunduğuna dikkati çekti.      İşeri, şu uyarıları dile getirdi:      ''Aileler, çocuklarının karnelerini başka çocukların karneleriyle karşılaştırarak, çocuğu 'tembel, başarısız, yetersiz' diye nitelendirerek kendilerine olan güvenlerini sarsmamalıdı... Devamı

02 04 2011

Japonca İsimlerinizi Yazabilirsiniz

A-ka B-tu C-Mİ D-te ...E-ku F-lu G-ji H-ri I-ki J-zu K-me L-ta M-rin N-to O-mo P-no Q-ke R-shi S-ari T-chi U-do V-ru W-mei X-na Y-fu Z-zi bence çok komik Devamı

02 04 2011

♦...Ders Sitesi...♦

            Herkese Merhaba Arkadaşlar =) Çok güzel konu anlatımlı ders veren çok güzel bir site buldum.Herkes bu siteden çok memnun bende memnunum.Çok güzel anlatıyor herkese öneririm! Kayıt olmadan bile izleyebiliyorsunuz! Umarım sizlerde beğenirsiniz siteye gitmek için benim yaptığım resme tıkla :) Devamı

02 04 2011

Miusa İle Top 5

Merhaba Arkadaşlar :) Ben her hafta sizlere farklı farklı en beğendiğim şarkıları sunacağım ve bu başlığa da ''-Miusa İle Top 5-'' başlığını koymayı uygun gördüm :) ama bu şarkılar eski yada yeni olabilir ama en güzellerini koyacağım :) Umarım sizlerde beğenirsiniz şarkılarını dinlemek için resme tıklamanız yeterli :) (öyle ayarladım :) ) GÜLÇİN-ARA ARA MANGA-CEVAPSIZ SORULAR    INNA-SUN IS UP KESHA-TİK TOK EYLEM-GÜLE GÜLE        ... Devamı

02 04 2011

Winx Club- Poker Face

    Herkese Günaydın  Winx Club'un karışık bölümleri bir şarkı ile düzenlenmiş umarım beğenirsiniz :)) Devamı

01 04 2011

* Komik Espriler *

                saçma sapan espiriler ama yanı sıra çok komik Napıyosun? -Telefonla konuşuyorum.. -Aaa sizin telefon konuşuyo mu?.. Basamakta durmayin otomatik kapi çarpar, böler, karekökünü alir. Hangi çiçek hem kafaya takilabilir, hem de içinde çamasir yikanir? Cevap: Fesleğen tabii ki Saç malanmaz, taranir... Seven unutmaz oğlum, eight unutur... 3 Japon sirayla uçaktan atlamis. Japonlar ölmüs, sira ise kirilmis!.. 4 kisilik bi masa alcaktim vazgeçtim, kisiliksiz bi masa aldim! Hadi oyun oynayalim. Vazgeçtim, oymadan oynayalim! Bir adamin ayaklari tutulmus, sonra da kulaklari kiralanmis!.. Iyi ki Italya'da dogmamisiz!.. Neden? Çünkü Italyan'ca bilmiyoruz!.. -Abi sizin araba ne mali? -Alman mali! -Bizimkide klimali!!! Adamin biri topalmis, karisi da oynamis... Geçen gün arkadaslarla firinda patates yiyorduk, firin sicak geldi bahçeye çiktik? Soru: Yangin dolabini açarsan ne olur? Cevap:Yang kizar... Soru:Padisah, tahta çikinca ne yapmis? Cevap:Tahtayi yerine taktirmis... Adamin biri yarin ölücem demis. Yarmislar ölmüs. Bir adam intihar edecekmis, vaz geçmis. Iki adam intihar edecekmis, were geçmis!!! Soru: Insanlari niye kafasina su dökerek uyandirirlar? Cevap: Çünkü suyun kaldirma kuvveti vardir. - Oglum hayirli olsun. Araba almissin. - Evet aldik. - Peki niye araba aldin? Kendine alsaydin ya !.. Adamin biri elli lira bulmus ama AYAKLI lira bulamamis!!!! -Abü, duydun mu, 50 kisiyi taramislar. -Yapma ya, nerde? -Marketin karsisindaki berberde - "Iy... Devamı

01 04 2011

gir bakalım ne göreceksin :))

yha kızlar bu şey gerçekten oluyo                       1 NİSANNNNNNNNNNNN ... Devamı

01 04 2011

♥ winx club sihirli macera pngleri♥

            merhaba arkadaşlar :) bugün çok kötü rahatsızlanmıştım halimi kimse anlayamazdı :(((((( şimdi biraz iyiyiyim umarım sizler iyisinizdir :) sizlere winx club sihirli macera pngleri ve ayriyetten iki tane bloom png yaptım umarım beğenirsiniz :) Devamı

31 03 2011

En yüksek puanı alan mini-oyuncuları tebrik ederiz!

                  Merhaba Mini-Oyuncular, Her bir Mini oyunun en yüksek 10 skorunu duyuruyorum! Ödül kazanan oyuncuları tebrik ediyorum! Magic of Believix 1. aska_musa 2. Musaeni 3. Sunshiny 4. florabeliveix7 5. bloomvebenmerwe 6. dani2002 7. Roxanochka 8. bloom_gunayka 9. hadasmagicas6 10. _Yasmin_03 Tecna & the lost pets 1. jialing 2. AnnapaolaBlum 3. Floraemnxd 4. bloomfada 5. Ivy_Ris 6. denizgibi 7. Varya1103 8. Enistella 9. Mileyssa 10. ELEVIOLA Kiko's Adventure 1. miranwinx 2. winxbelamusa 3. bloomfada 4. bittta 5. fabbiana20 6. winitory 7. RockstarCat 8. bloomsti 9. heymegan10 10. dyko Flora's Garden 1. Musaeni 2. hherhhd 3. SachaGer2001 4. bittta 5. miranwinx 6. PrincessRival 7. RosaInnamorata 8. MuzikAngel 9. AnaiUna 10. anabalandina Gardenia Ice Cream Shop 1. Anaisguyot 2. stellabuse55 3. ELEVIOLA 4. simonwest 5. Dasha_14March 6. bloomcika 7. liljegren 8. Uymi 9. Alessyia 10. DariaSuhanova Match-A-Winx 1. musanalla 2. Ayuko 3. Sunshiny 4. usagi22 5. mieli1 6. NatalieStar 7. Musaeni 8. superoana 9. Enistella 10. celia13 Hallowinx's Magic Cauldron 1. Galytom 2. hadasmagicas6 3. winitory 4. StellarSyma 5. wingswater 6. isra76 7. bellaunika97 8. Yoke 9. bloomfada 10. hase12 Pets Snow Ride 1. maggie120799 2. Isles 3. lananhs 4. roxy411998 5. AmuHinamoriPink 6. jtanyaj 7. lucija2511 8. Arvi 9. bloom_rochi 10. Heny93 Diğer oyuncular, üzülmeyin! Sıfırlanan Mini Oyunları takip edin, Orda harika süprizler ve ödüller var! Yakında görüşmek üzere, Winx Club Yöneticile... Devamı

31 03 2011

Son Güncellemeler! Yeni mini-oyun çıktı!

        Herkese Merhaba, Wow! Yeni bir mini- oyunumuz var yakında Winx Club web sitesinde! Yeni mini-oyun: 1. Farklılıkları bul Kızler ve Erkekle ne bekliyorsunuz? Acele edin ve Mini-oyunları tıklayın hemen şimdi oynayın! iyi Eğlenceler Winx Club Yönetisi Devamı

31 03 2011

♥...Yepyeni Şirin Dollzlar...♥

        ... Devamı

31 03 2011

Winx Lovix

  Devamı

30 03 2011

Winx Club Oyuncakları

                merhaba arkadaşlar sizlere winx club oyuncakları buldum umarım beğenirsiniz bence çok güzeller ama sanırım Türkiye'de yok :( Devamı