bloom99winx
84 Takipçi | 4 Takip
13 06 2011

Sobelenmişim..:)))/Sobelendiniz...:)

1. Boşluk doldurmaca ( noktalı yerleri doldur )

a) Aşıkken...o kişiyi kıskanırım..:D

b) Ailem...gerçekten çok iyidir..<33.AİLEM OLMADAN ASLA OLMAZ..;'(

c) Hayatta asla affedemeyeceğim şey...benim hakkımda yani arkamdan konuşmaları...:S

d) Terk edilirsem...üzülürüm...

e) Aynı hatayı ikinci kez...yapmam.:D

f) Uykusuz kaldığımda...pcye dalarım...:D

g) Karnım acıktığında...mutfağa koşarım ne var ne yok yerim xD.

h) Bir günlüğüne görünmez olsam...legolas'ı görmeye gitmek isterdim yanii orlando bloom oluyo o..:D

i) En sevdiğim dizi...Camp rock1-Camp rock 2 , prenses koruma programı veee Yüzüklerin Efendisi 1-2-3 süper<3333333

j) Makyajda favori markam..makyaj yapmam o yüzden yok:)

k) Kendimi yanlız ve mutsuz hissettiğimde...ağlarım :(

2. Bir müzikalde veya operada oynama fikrine ne dersin ? hayır olmaz derim :D.

3. Hayatta en değer verdiğin kişi kim ?Annem<33333333333...

4. Arkadaşının ve sevgilinin arasında kalsan tercihini hangisinden yana kullanırsın ?arkadaşım tabi...<3

5. En sevdiğin ve en nefret ettiğin huyun ne ? çok sinirli olmak :(

6. Dedikodu yapar mısın ? hayır..

7. Boğazına düşkün müsün ? evet :DDD.

8. Aşık olduğunda çok mu yemek yersin, az mı ?az..çünkü kilo almamam gerekir..:D

9. Sana yüz vermeyen birinin peşinden gider misin ? hayır ben gideni değil giden beni kaybetmiştir...^^

10. Aşk acısı çektiğinde kiminle dertleşirsin ?hiç kimseyle...zaten böyle bir olay olmadı :D.

11. Mantığınla mı, hislerinle mi hareket edersin ?

mantık..:)

12. Vücudunda sevmediğin bir yer var mı ?hayır yok çok şükür sağlıklıyım♥

13. Yeni moda ünlülerden favorin var mı ? Selena Gomez <333333.

14. Aldığın en güzel hediye nedir ? bilmem:D.

15. Üç dilek hakkın olsa, ne isterdin ?

Legolas'ın gerçek olmasını....<3333333(Çünkü yüzüklerin efendisinde oynuyo gerçeği orlando bloom :(((...ve onunla sevgili olmak:D.Ve Selena Gomez'i görüp onunla konuşabilmek...ona sarılmak...<333333.

16. Sorular güzel miydi ?

Evet :D

17. Bu sorularla kimleri sobeliyorsun ?

Arkadaş listemde olan herkesi :D

18. Bloğumu beğeniyor musun ?

Evet çok güzel:)))

19. Bloğuma neler önerirsin ?

Yeni sezon ;)))

20. Beni seviyor musun ?

Tanımasamda çok iyi bir kızsın :)))Sobelediğin için çok teşekkür ederim...:)

10
0
0
Yorum Yaz